8. септембар 2013.

Kick - Ass 2

I just saw it and I just have to say... Fuck Rotten Tomatoes, this movie ROCKS! 
Inače trudio sam se da ostanem na nivou, u stilu zrelog brucoša koji više ne koristi psovke u svom govoru. Ali, sada mi se omaklo. I to namerno. Nebulozni komentari i kritike na Rotten Tomatoesu okačite mački o rep! Ovo je najbolji film ovog leta. I definitivno je u rangu prvog dela. Naravno, prvi deo je tvorac jedne nove ideje, te se podrazumeva da je bolji. Ali "Kick-Ass 2" ga prati u stopama. Ko bi rekao da drugi deo neke franšize može biti skoro odličan kao i prvi!? 
This was some MOTHERFUCKING movie! :)


Nadam se da će ovaj film imati nastavak i da će njegov nastavak imati nastavak, sve dok budu bili dobri poput prva dva dela. Ustvari, neka ih prave koliko god žele, kakvi god da su. Jer ja prosto obožavam ove filmove. Svi likovi su super-kul, radnja je totalno originalna i zabavna, a film kao film ludo dobar. Dva sata su prošla brzinom svetlosti i želeo sam da traje još duže. Moj drug Dalibor, koji je osvojio karte za bioskop (te smo zajedno išli da ga gledamo), je poput mene bio zabrinut pitanjem: "Da li će film biti tako loš, kao što kritike kažu?". Iskreno brinula me je i sama pomisao na onih 28% na R.T. Ali, kao što je i on rekao, nakon što smo izašli iz bioskopa: "Ovaj film uopšte nije loš, čak mi se baš dopao!", tako sam i ja shvatio da "Kick-Ass 2" ne zaslužuje ocenu manju od 7,5. Nije bilo holivudskog klišea, tipičnih za ovakvu vrstu filmova i iako je režiser promenjen (čak i cela produkcijska kuća) drugi deo Kick-Assa je zadržao duh prvog dela i nastavio da oduševljava sve obožavaoce stripova i superheroja. Čak sam i ja jedanput u toku samog filma naglas izgovorio: "Neverovatno je koliko ja volim ovaj film!", nesvestan jačine tona dok sam izgovarao tu rečenicu. Ako niste gledali prvi deo, sedite i pogledajte ga, a onda odite u bioskop i pogledajte drugi deo. Ako vam se prvi deo dopao, ovaj ćete obožavati. Ja moram nabaviti istoimeni strip po kome je film rađen, kako znam i umem. XD


Glavne uloge: Aaron Taylor-Johnson (Dejv i Kick-Ass), Chloe Grace Moretz (Mindi i Hit Girl) i Christopher Mintz-Plasse (Kris i Motherfucker)
Sporedne uloge: Jim Carrey (Colonel Stars and Stripes), Donald Faison (Dr. Gravity), Lindy Booth (Night Bitch), Garett Brown (Dejvov otac) i moram je spomenuti Olga Kurkulina (Mother Russia). 
Režija i scenario: Jeff Wadlow 
Žanr: Akcija i komedija

(Spoiler alert - početak) 

Nakon što je ceo svet čuo za Kick-Assa, mnogi su poželeli da se oprobaju u kostimu superheroja. Tako su nastale grupe prerušenih ljudi koji se bore protiv kriminala. Dejv i Mindi sada idu u istu srednju školu. Sem što Mindi zapravo uopšte ni ne ide, već svakog dana beži sa časova, odlazeći u svoju teretanu gde besomučno trenira. Uskoro joj se i Dejv pridružuje, jer smatra da se treba ponovo vratiti u svoj kostim. Dok njih dvoje treniraju, na drugom kraju grada  Kris, u prvom delu poznatiji kao Red Mist, kuje osvetnički plan protiv Kick-Assa (Kick -Ass mu je ubio oca). Nakon što je Kris slučajno ubio svoju majku (hahahah, ovo čak i smešno zvuči, ali je istinito) dok je bila u solarijumu, on pronalazi njen sado-mazo kostim, navlači ga na sebe i samom sebi daje novo ime - The Motherfucker. On postaje prvi svetski poznati negativac. U međuvremenu Mindi, na nagovor njenog staraoca, pokušava da se uklopi u društvo u školi, ali nakon što je jedne večeri njene drugarice izigraju, ona shvata da je sve to bila samo maska, kao i da je ona u duši Hit Girl. 

Kick-Ass i njegova družina.

Kada Kick-Ass postane član kluba superheroja koji uključuje i likove poput Komandanta zvezda i pruga, Noćne Kurve,  Dr. Gravitacije, počinje rat sa kriminalom. Ali, sa druge strane Motherfucker osniva svoju bandu zlikovaca na čelu sa Majkom Rusijom, ogromnom bodibilderkom i nekadašnjom zatvorenicom. Osveta od strane Kick-Assove družine počinje nakon što Kick-Ass izgubi oca i nakon što Majka Rusija ubije Komandanta zvezda i pruga. Tada se Kick-Ass suočava oči u oči sa Motherfuckerom, a Hit Girl pobeđuje džinovsku Majku Rusiju. Motherfucker biva živ pojeden od strane ajkule koju je kupio za sebe, a ceo film se završava sa nagoveštajem da će biti nastavka. Ja se makar nadam. :) 

(Spoiler alert - kraj) 

Zaista više ništa ne moram dodavati da bih iskazao svoje oduševljenje koje gajim prema ovim filmovima. Jednostavno ih previše volim. :)
Sa tehničke strane film je zadržao sve dobro iz prvog dela. Tuče su odlične. Kamera u toku svake od njih fenomenalna, pogotovo u sceni u kojoj Hit Girl ubija Majku Rusiju. Radnja filma me je iznenadila i iako sam mislio da će priča oko Hit Girl biti čist promašaj (u smislu njenog prilagođavanja u srednjoj školi) ona je ostala svoja, te mi je i dalje omiljeni lik. Chloe je stvarno neverovatna...koliko li je samo trenirala da bi ovako bljirilala u ulozi Hit Girl, pitam se ja?? Sve oko nje mi se sviđa, počevši od izgleda, preko njenog drskog rečnika, pa do neustrašivog načina borbe. :)

 

Aaron je dodao mišićnu masu od prethodnog filma, te sada stvarno igleda super, baš onako kako bi jedan superheroj poput Kick-Assa trebao da izgleda. Soundtrack filma je odličan, svaka pesma diže na noge. Ma, zaista sam oduševljen... :) 

Omiljeni citat: 
Mindy Macready/Hit Girl: You don't have to be a bad ass to be a superhero, you just have to be brave.
Sobzirom da sam prvom delu dao ocenu 8/10, ovaj deo ću oceniti sa 7,9/10. Smanjujem ocenu za 0,1 samo zato što ovaj deo nema originalnu ideju prvog dela. Inače, isto mi se dopada kao i legendarni "Kick-Ass"! :) 

Trejler pogledajte ovde: