9. август 2013.

Pitch Perfect - Savršen tonalitet

Nikako se nisam nadao da ću nakon ovog filma odmah otrčati na PirateBay i skinuti ceo soundtrack filma! Već godinu dana slušam zaraznu "Cups" pesmu, kao jednu od pesama sa albuma. Konačno sam odlulčio da pogledam trejler, u nadi da će mi se dopasti. U jednom delu trejlera sam čuo stihove Getinog "Titaniuma" koje pevaju dve devojke u kupatilu, potpuno gole. To je bilo dovoljno da skinem i pogledam film.


"Pitch perfect" me je digao na noge, poželeo sam da igram i pevam zajedno sa glumcima (da se ne lažemo, pevao sam, priznajem), a i kako ne bih. Kada se u jednom filmu nađu Guettine pesme + pesme od izvođača poput JessieJ, Cee Lo Greena, Lily Allen, Michael Jacksona, Madonne, Flo Ride, Pitbulla, Ne-Yoa, Azelie Banks, Kelly Clarkson, Rihanne, Sie, Bruno Marsa i mnogih drugih, naravno da ću poželeti da pevam u isto vreme kada i glumci. A što je još bolje i zanimljivije je to da su sve pesme A-cappella. Dakle, muzike nema, već je proizvode glumci svojim glasovima.

U filmu ima zaista dosta glumaca i glumica, te ću navesti samo one naaajbitnije. Anna Kendrick - Beka, Skylar Astin - Džes, Rebel Wilson - Debela Ejmi,  Adam DeVine - Bamper, Bittany Snow - Kloe, Anna Kamp - Obri.  Režija je otišla u ruke Jason Moorea.


Anna Kendrick (Beka)

(spoiler alert - početak)

Beka je prva godina koledža, devojka koja živi za muziku, obožava house i sve što je moderno, počevši od tehnike, preko sajlinga, pa do shvatanja života. NJen životni san je da ode u Los Anđeles i da tamo napravi karijeru i postane svetski poznata, poput njenih idola. Kada dođe na koledž, čisto iz zantiželje odlazi na sajam aktivnosti gde se upoznaje sa Kloe i Obri, devojkama koje su članice ženske A-cappella grupe koja se zove "Bellas". Pošto se van nastave na tom koledžu sve vrti oko muzike i pevanja, momci i devojke svake godine odlaze na audicije na kojima mogu upasti u jednu od nekoliko grupa. Najjači među tim grupama izvođača je muški bend "Treblemakers". Konkretno, oni imaju najviše osvojenih titula na svim takmičenjima, te su tako i najveći rivali ženskoj grupi, koja iz godine u godinu nastupa na takmičenjima sa zastarelim pesmama iz devedesetih. One ne unose ništa novo u svoje nastupe, te ih to uvek košta titule.

"Treblemakers" (Dečko sa raširenim rukama je Džes)

Kako Beka voli sve što sadašnjica u muzičkom smislu nosi sa sobom, kada ona uđe u grupu, sve počinje da se menja iz korena. Ali to ide sporo, pošto je glavna devojka u toj grupi (Obri) pri svom stavu da je starije bolje, i da mladi ipak više vole staru muziku. Momci iz Treblemakersa svakim svojim nastupom (uvek drugačijim od prethodnog) obaraju publiku na kolena, koja ih sve više i više voli. Ali na filnalnom nastupu, Beka nagovara svoje drugarice da se njihov stil promeni, te one nastupaju u novom izdanju, sa svežim i modernim zvukom. Kao što se to i očekivalo, one pobeđuju momke, iako mislim da su momci glasovno neuporedivo bili bolji.

(spoiler alert - kraj)

Ova komedija/mjuzikl/romansa mi je zaista ulepšala dan. Par puta sam se nasmejao do suza, pogotovo u jednoj svađi devojaka. Ali moram priznati da mi je od svih najsmešnija bila Debela Ejmi (Rebel Wilson), koja je opičena kada samo stoji i ne radi ništa drugo. Jednostavno u njoj ima nečega što mami osmeh na lice, a da ne govorimo o luuudom scenariju koji je ona dobila. Skoro svaka rečenica koju izgovori je smešna, te je ona po mom mišljenju nosilac onog komičnog u ovom filmu. 

Debela Ejmi 

Kao što sam spomenuo, uživao sam kako odličnom miksu pesama, tako i u svežini koju ovaj film ima. Nekako je poletan, jednostavan, srećan, na neki način optimističan i pozitivan... Glas glumca Skylar Astina me je pozitivno iznenadio, kao i glas Anne Kendrick (mada nije njen glas jedino što mi se dopalo...devojka izgleda fenomenalno... :D )

Ubrzo nakon što se film završio, nekoliko sati sam vežbao usklađivanje pokreta sa čašom i pevanjem iz pesme "Cups". Kada sam najzad uspeo, shvatio sam da su mi ruke pomodrele od udaranja, ali se ipak isplatilo, jer je na kraju zaista zvučalo super! Možete je čuti ovde:


Omiljeni citat:
Bumper: I have a feeling we should kiss now... 
Fat Amy: I sometimes have a feeling i can do crystal meth, but then I think "Hmmmm...Better not..." 

Ovom filmu dajem ocenu 7,5/10. "Proveo" sam se odlično gledajući ga, i srećan sam što sam ga gledao kod kuće, jer bih u bioskopu, pevajući naglas, verovatno smetao drugima... XD :) :) :) 


Trejler za film pogledajte ovde: