17. август 2013.

We're the Millers - Mi smo Milerovi

Ne osvajam svakog dana karte za bioskop, ali zato kada ih osvojim, pobrinem se da dobijem i kokice i coca-colu na poklon. Hhahahah.. :) Iznenadio sam se kada sam u inboxu na mom mejlu video da sam osvojio nagradu u vidu karata za ovaj film. Želeo sam da ga pogledam, ali nisam bio u stilu: "MORAM da odem u bioskop!!". No, kada sam već dobio karte besplatno, takva prilika se ne propušta. :) Izašao sam iz bioskopske sale sa suzama u očima (od smeha, naravno) i cele večeri prepričavao fore koje ovaj film ima u tonama! :)



Jedna naizgled obična porodica kreće na svojim kamperom na davno zasluženi godišnji odmor. Sve što sam napisao u prethodnoj rečenici apsolutno nije tačno. :) Porodica je daleko od obične, a putovanje daleko od godišnjeg odmora. Milerovi su skup različitih ljudi, ne krvno povezanih, koji kreću na put sa koga će prokrijumčariti "mrvicu" marihuane u Ameriku (preko meksičke granice). Kada striperka, diler, nevini osamnaestogodišnjak i klošarka krenu na put, kreće priča jedne od najboljih komedija ove godine. 

Glavne uloge: Jennifer Aniston (Rouz), Jason Sudeikis (Dejvid), Will Poulter (Keni), Emma Roberts (Kejsi) i Ed Helms (Bred). 
Režija: Rawson Marshall Thurber.

Rouz, Keni, Kejsi i Dejvid

(spoiler alert - početak)

Dejvid je lokalni narko-diler. Uglavnom prodaje različite vrste droga i opijata uskom krugu poznanika, ne šireći svoje zanimanje svima. Ali kako jedne noći biva opljačkan, te sutradan nije mogao da isplati dug svom šefu, njegov šef Bred ga šalje na opasan zadatak. Naime, Dejvid treba da prenese ili prokrijumčari samo mrvicu marihuane iz Meksika. Mrvica nažalost nije tako mala, već marihuana teži oko 100 kilograma... :) Ali pošto Dejvid nema izbora, on kreće da smišlja plan pomoću koga će preneti drogu preko granice. Dejvidu na pamet pada plan o tome da "oformi porodicu", i na taj način prođe manje primećen. Tako za ženu uzima komšinicu i striptizetu Rouz, za sina pomalo zaostalog Kenija, a za ćerku beskućnicu Kejsi. 

Ed Helms (Bred) - Zvezda trilogije "Mamurluk"

Neobična ekipa kreće put Meksika. Kada konačno pokupe sve što su trebali, Dejvid saznaje da ga je Bred nasamario tako što mu je rekao da prilikom podizanja marihuane njega predstavi kao Pabla Čakona (Tomer Sisley), koji je zapravo pravi vlasnik marihuane. Usput, Milerovi upoznaju čudnu porodicu, te kada im se pokvari kamper, čitavu noć provode sa njima. Ispostavlja se da je Don (otac te porodice) policajac sa odeljenja za narkomane, te situacija na taj način postaje još komplikovanija. U međuvremenu članovi porodice Miler se međusobno zbližavaju i svakim minutom sve više liče na pravu prodicu. Keni se zaljubljuje u Donovu ćerku, a Dejvid i Rouz ostaju zajedno u vezi. Na kraju se sve završava dobro, a cela banda, uključujući i Breda, biva zatvarana iza rešetaka. Milerovi dobijaju posed i kuću u kojoj svi nastavljaju da žive srećno. :)

(spoiler alert - kraj) 

Nezgodno je pisati sinopsis jedne komedije u kojoj ima dosta smešnih rečenica i zasebnih fazona. Priča deluje jednostavno i glupo kada je prepričana, ali u toku te priče se dešava ono pravo. Ono smešno o čemu je bezveze pisati u jednom blogu, jer onda postaje banalno i šturo. :) 
No, svejedno, moram izdvojiti dve scene, jednu kojoj sam se najviše nasmejao, i drugu koja je najviše prijala mojim očima. :D
Najviše sam se nasmejao tokom scene u kojoj Keni uči da se ljubi. On dobija "pomoć" od svoje lažne sestre koja ga uči pravom francuskom poljupcu.


U tom trenutku ulaze njegova "majka" i "otac". Kako je Rouz striptizeta, ona želi da vidi šta je Keni naučio, te mu zavaljuje žvaku. Kako nije zadovoljna, ona ga podučava nekom pokretu jezika, koji najviše zadovoljava njene mušterije. Željna da pokret jezika koji mu je okazala Rouz, Kejsi okreće glavu Kenija prema njoj i počinje da ga ljubi. Za to vreme Dejvid sve to snima telefonom. Keni zatim počinje naizmenično da ljubi i "majku" i "sestru". Cela scena kulminira ulaskom Donove ćerke u kamper koja zatiče svoju simpatiju kako razmenjuje strastvene poljupce sa ženskim delom (lažne) porodice. Ta scena je bila potpuno neočekivana, a ja sam zaplakao od smeha. 

Najlepše i najbolje od svega u filmu je sama Dženifer Aniston. :D NJeno telo nikada nije bilo seksipilnije, a kako je starija, Dženifer sve bolje izgleda. Muški deo publike je na poklon od režisera i scenarista dobio scenu u kojoj ona izvodi striptiz, te moram priznati da je to scena koja mi se najviše dopala u celom filmu. :) Znam da možda među vama ima i mlađih čitalaca, ali, šta je tu je. XD



Dakle, kao što rekoh, ne mogu prepričati sve što je dobro u ovom filmu, a ima puno toga smešnog i zanimljivog. Ako vam se ne daje novac za bioskopske ulaznice, onda obavezno pogledajte ovaj film na kompu. Smejaćete se, to vam sa sigurnošću mogu tvrditi. Pritom, ja sam bio spreman da ću dobiti mnogo manje od onoga što sam dobio. A ustvari, izašao sam iz bioskopa sasvim zadovoljan onim što sam video.

Omiljeni citat (porodice igraju igru sličnu pantomimama, samo što onaj ko ispituje crta na papiru ono što je zamislio): 
Rose: Is' that a cucumber? It' a movie, it aaaa "Black hawk down"!! Wait, waiiit, it's a big black penis!
Kenny: It's a skateboard.
Rose: Well, of course it's a skateboard!

Ovom filmu ću dati ocenu 7/10. Stvarno sam se ismejao, a i film uopšte nije loš (a mislio sam da će biti).

Trejler pogledajte ovde: